Friday 26 November 2010

my dream comes true!

二零一零年六月..
我.............完成左我願望成真.....
多謝 Cissy & Jex!

諗返起同佢地傾 rundown..
一開始佢地天馬行空既想法.......
大家無言對望......

跟住無啦啦...Double中途加入撘傘...
佢地竟然好興奮...
仲播"撒隆巴斯"改裝版俾Double睇....
最後全公司在場既同事都加入....

結果我以為傾 rundown既事愈拉愈遠.....
點知.....突然有人提意叫佢地玩火.....
事源係講開佢地既工作性質..
大家愈講就愈離題.....講左去玩!

不過又令我諗到 "玩火...不如玩水啦!"

其實係兩年前左右啦....
我睇左step-up2.....
其中有一幕係講佢地鬥舞...仲要落緊雨......成個畫面都好正!
當時我就諗...如果可以套入婚紗相...一定好正!
跟住我就將我既計劃講左俾佢地聽!!!!!
佢地好興奮......覺得個concept好正!

我真係好多謝佢地!
好多謝佢地咁信任我.....真係一個大制作!
book左兩支大燈..水車....仲要排舞...搵人幫手.......



真係好多謝你地......俾左我一個機會..去實現自己既願望!

一切盡在不言中..



It's a good experience for me and I'm still enjoying!
hope you guys really like it!

No comments:

Post a Comment