Tuesday 2 November 2010

Lock!

踏入九月..開始愈來愈繁忙...
麻煩各位朋要找我的話......
facebook---最快捷的方法!

------------------------------------------------------



趁放假..打下blog先!



九月尾我去左一個未影過既地方影相 --- 車房及廢車場
記得同 Kiki Henry傾 rundown 既時候..
一開始佢地都無乜idea..
但係慢慢傾傾下..
突然俾佢地諗到去車房及廢車場喎!
佢地同我講..對佢地黎講有意義!!
當時我腦海即時出現左好多畫面..
佢地帶俾我好多新鮮既靈感!

























當日去既地方並唔多..
影左多年既婚紗相..
一份精彩而令人回味既婚紗相...
地方多與少....服飾多與少..並不重要!
最重要既係佢地在整個過程中完全投入!


















婚紗相並不是..
"為結婚而影"
"因為人地影,所以我地都要影"

應該係為左..."想鎖住某種回憶" 而影!


如果要影出黎要張張都對住鏡頭笑得好靚..
要靚人靚景.....張張靚就得啦!
咁就真係對唔住......搵錯人啦!

我捕捉既大家自然的一刻....
鎖住大家當時既真摰表情..


即使輯相看在別人眼中很簡單...
但只要日後..被影既人再一次睇呢輯相..
能夠勾起彼此既共同回憶.......



















這才真正做到
"不是人有我有".."有意義的".."有共鳴的"!

No comments:

Post a Comment