Tuesday 12 October 2010

我獻出我既第一次......................

三個月前.....
我既第一次....."零晨拍攝"!



Momo & Chuen
Momo本身係wedding planner!
佢同我講好想要一輯好爆炸性既婚紗相!
想每個人睇完之後好嘩然!
我第一個反應就係...."咁高難度......."
突然腦海浮出"零晨"!
佢地又覺得好喎!

地點鎖定 : 女人街 + 銀行中心body shop出面

平時人來人往既女人街..
























到左零晨時分只有Matt.....















本來諗係旺角十字路口訓街......
但如果有車經過..走都走唔切呀!
不過好爆炸性!!!!!!!!
因為第二日A1頭版一定係我地!
哈哈哈 just a joke /\/\











































你地見到靚相..幕後有一班功不可沒既功臣呀!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
其實訓街都真係好需要勇氣.....
事關條街上面都幾多人下...




















當Double遇上呢兩張相..........
又再一次 "咦.咦.哦.哦"

















模仿Double對白 : "Sky做乜又趴地呀....條褲爛啦!"
























模仿Double對白 : "你做乜又企到咁高咁出呀......一陣跌落街點算呀!!!!!!"


其實我地咁做.......又係為求靚既相,靚既Shot........













做咩喎

最後係到我想同班同事講聲 "多謝!"
每當我有瘋狂既想法..
你地都會身體力行地支持我!
多謝! 食飯我既! 哈哈哈 /\/\


No comments:

Post a Comment