Wednesday 8 September 2010

start of sth new - 2) Wedding Photo

上次影wedding photo..

係我印象之中已經係好耐好耐之前既事...
老實講影之前真係有少少擔心...
畢竟唔係自己強項..仲要咁耐無影喎...
多謝 Ljuba and Marcel !





相信有行過會展既朋友......
都記得我地個booth好似成個戲院咁!
佢地同我講..話當時就係俾我地個booth吸引左入黎!
(相信好多朋友都係...哈哈哈 /\/\)

佢地話係香港住左好耐..
想影一輯有香港特色..仲懷舊既相!
去到影pre-wedding當日..
佢地真係好似model.....
雖然佢地再三澄清自己唔係!!
但係舉手投足....好似點講都講唔通自己唔係......
哈哈哈 /\/\


好高興!當日影既相佢地全部都好鍾意!
就我而言...最有成功感係....
聽到 "我好鍾意d相! 好鍾意你影既相!"
我咁耐無影..佢地都對我咁有信心..

諗返起當日一見到 Ljuba..
"Hong! I trust you!"
um.....thanks a lot!

自問自己講野唔差既...
但係都唔係好好......
當你地對我抱有好大信心既時候......
唔...我唔識點回應你地.. 只能 "點頭!微笑!"
每一張好既相..
我諗就係對你地..最大既回禮!
ai..........唔講啦..詞窮啦...........
分享下當日既相先!
























俏皮既妹妹..直接用蒸汽機熨條裙!






























等待ceremony


wedding photo
我覺得最重要係.......開心同感動既時刻..



















希望你地能夠係呢輯相當中..
感受到佢地開心同感動既時刻 /\/\

1 comment:

  1. very gd!!!! 我都係被佢地既相吸引到! 佢地表現得好真摰,你亦都捕捉到佢地這一面! 睇相都好touching

    ReplyDelete