Tuesday 7 September 2010

start of sth new - 1) Family Photo

Destiny由開業到而家..
都差唔多三年啦!

之前將所有既時間放哂Pre-wedding上面..
突然之間好想有一個改變!
想自己既攝影範疇再多d!
每次同個客人由第一次見面起..
到傾rundown..影相..睇相.....
直至到拎end products..
最後同佢地講byebye既時候..
都有一種...um.....唔捨得既感覺!!

 


因為大家既關係已經唔係...............
你地係我地既客..
Hong係影婚紗相既攝影師..
Calvin係designer..
Double係秘書..
Matt係助手....
加上有Destiny's facebook開始....
不知不覺大家都已經成為左朋友!

所以每次一到果一個moment.....
um..就覺得咁時間過得好快..

其實一直以黎都有人問..
"你會唔會幫人影大肚相架?... 咁小朋友相呢?"
以前我都一直say no..
因為問既人..本身唔係自己既客啦...
所以....無一種想影既衝動....


但突然間自己既舊客好開心走黎問我..
"Hong!影唔影大肚相架?"
"Hong!影唔影小朋友仔家庭相呀?"

嘩...果一刻唔係諗緊影定唔影..
係有一種好得意既感覺..
"e....咁快有左小朋友嗱?!仲識走黎走去嗱?"
時間過得真係好快....
突然之間好似返到去個女岩岩出世既時候!
有一種好奇妙好得意既感覺!
哈哈哈....



























影你地既家庭相..
對我地講係有一種喜悅係到!
好似一直參與緊你地人生每一個好重要既階段!

好多謝你地肯同我分享呢一份喜悅! /\/\




後記....

唔好再話我啦...
我都有遺憾架..咁遲先決定影返wedding day既相!
"遺憾"已經罰左我啦...哈哈 /\/\

No comments:

Post a Comment