Wednesday 23 March 2011

Viviana & Houston

時間真係過得好快.. 今年一月頭去完日本!
好似返左黎無幾耐...咁快你地就結婚啦!





呢個日本pre-wedding之旅真係開心又好玩!正啊!

每次睇返d相都覺得好好笑!
特別係小強事件及油街事件!
而且實在發生太多難過中六合彩既事啦..




轉載自銀座小強


呢個旅程實在遇到太多估唔到既野...
我地一路上山...
見住d牌話 "熊出沒,請注意!"
但又無理由唔上山.......
最搞笑係...
我第一次見到一個牌
[男仔+女仔] + 一個大交叉
目的...係想講無廁所......果一刻真係好無奈..... ><
東京鐵塔呢張相本來係無得影架.......><
houston 話唔要名勝...一開始唔俾我地影........
之後我地就開始 "依.依.哦.哦"..
houston 最後敵不過我地! 哈哈哈
影完之後vivi既反應係 "嘩!!!!!! I LOVE IT!"
而家睇返......更有紀念價值!


Photographer : Hong @ Hong Destiny Production

Cinematographer : Sky @ Hong Destiny Production
Make-up artist : Doll Wong @ Hong Destiny Production


No comments:

Post a Comment