Monday 17 May 2010

抵達瑞士!

安全到達瑞士 ^.^
但係時差問題..未訓得著.......
既然係咁等我打下blog先啦!!

上幾個星期..其實都差唔多一個月啦..哈哈












我地平時lunch就係咁架啦..
當女仔轉妝同換緊衫既時候.....
就係我地既食飯時間...
所以未影相既男仔唔駛擔心無飯食呀!!
哈哈哈
















Start right now.......

















好大霧呀................
個感覺就好似o係雲入面到影緊相............




Eddie : 睇下我...係咪好似C朗?
Cremona : 好型呀!!! 你比佢更靚仔呀!
Eddie : 係咪再一次愛上我,更加迷戀我啦?
Cremona : ................嗯!!
Eddie : 嫁俾我..好唔好????????
Cremona : (怕羞中)......









Eddie : ...............?????????????...
Cremona : 咦.......你咁直接地問.........
Eddie : 下................














Cremona : 應承你啦 ♥





自此之後..佢地就 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥








♥ 祝福你地 ♥



搞完爛gag.. 打多一陣機訓教啦 ^.^
唔次下次係到出現既主角會唔會係睇緊既您/你/妳呢??????

No comments:

Post a Comment